Sou a: Inici / Notícies / CIAC Talent Awards 21

CIAC Talent Awards 21

Estudiantat de la UPC Manresa va guanyar diversos premis en el CIAC Talent Awards 2021, que va tenir lloc al Circuit de Barcelona-Catalunya, el passat 19 de novembre.
CIAC Talent Awards 21

Felicitem als guanyadors dels CIAC Talent Awards 2021, que es van lliurar el passat dia 19 de novembre al Circuit de Barcelona-Catalunya en el marc de l'Automotive Talent Show 2021. Aquesta era la primera edició del ATS 2021 i es premiaven cinc categories: nova oportunitat de negoci, innovació tecnològica, eco-friendly, proposta disruptiva i background-check. La dotació del primer premi era de 1.000 euros per cada categoria i fins a 25.000 euros en beques per als finalistes.

La representació de la UPC Manresa va estar formada pels estudiants Marc Pontanilla, Joan Gomà, Andrés Aranda, Sergi Truñó i David Chamizo. Els finalistes van defensar les seves respostes als reptes amb un elevator pitch davant el jurat final i el nombrós públic que va assistir a l'esdeveniment. Els estudiants de la UPC Manresa es van emportar els cinc primers premis, Joan Gomà i Marc Pontanilla van repetir guanyant en dues categories cadascú i Andrés Aranda es va emportar també el primer premi de la categoria restant.

Automotive talent awards.jpg