Visita del Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya (CIAC)

El passat 22 de setembre el CIAC va presentar les novetats incorporades recentment a la nova Plataforma de Talent al nou estudiantat del Grau en Enginyeria d'Automoció

Aquesta és una eina que permet als estudiants participar en els projectes i reptes de la indústria de l'automoció. Actualment la plataforma treballa al voltant de 450 projectes on els estudiants poden aportar respostes als reptes plantejats. Les millors aportacions dels estudiants poden resultar guanyadores dels premis de fins a mil euros, establerts per cadascuna de les cinc categories.

Aquests premis es lliuraran a l'acte Automotive Talent Show, que tindrà lloc el proper 19 de novembre de 2021 al Circuit de Barcelona-Catalunya. Serà l'esdeveniment referent com a punt de trobada entre el jove talent i la indústria d'automoció a Catalunya. Hi haurà diferents activitats, des de taules rodones amb experts del motor, espais per a empreses, música en directe, FoodTrucks i sortejos.

Les inscripcions al Automotive Talent Show es poden fer via: https://ats.ciac.cat/