Notícies TV EPSEM

14/09/2023

El Govern concedeix sis distincions Jaume Vicens Vives a professors i projectes d'universitats catalanes en reconeixement de la seva qualitat docent. També s’atorguen les mencions M. Encarna Sanahuja Yll a l’excel·lència en la inclusió de la perspectiva de gènere en la pràctica docent universitària. Els premis estan dotats amb 20.000 euros cadascun, que s’hauran de destinar a projectes d’innovació o de millora docent.

12/09/2023

El dia 8 de setembre, 33 professors i professores han pres possessió com a nous catedràtics i catedràtiques de la UPC en diferents àrees de coneixement, als quals s'afegirà, el 18 de setembre, un professor més. El rector de la Universitat, Daniel Crespo, juntament amb la secretària general, Ana Belén Cortinas, i el vicerector de Política del Personal Docent i Investigador, Miquel Soriano, han presidit l'acte, que ha tingut lloc a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona.

11/09/2023

La vetllada, que s’emmarca en la Nit Europea de la Recerca, vol posar de manifest el potencial investigador de la ciutat. És organitzada per l’Ajuntament de Manresa, UPC Manresa, el Campus Manresa de la UVic-UCC, la Biblioteca del Campus (BCUM), Observatori de la recerca de la Catalunya Central, Eurecat, Althaia, Sant Andreu Salut, l’ICS Catalunya Central i Diputació de Barcelona. Les inscripcions ja estan obertes.