Notícies TV EPSEM

04/05/2018

Biometallum, un projecte realitzat per enginyers químics de la UPC Manresa va guanyar un premi de Gest! i La Caixa. Aquest aporta una solució, rendible i respectuosa amb el medi ambient, als residus electrònics . El passat dilluns 9 d'abril el Regió7 va publicar un article escrit per Antonio David Dorado sobre aquest tema.

03/05/2018

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) posa en marxa una campanya, sota el lema ‘Deixa’t seduir!’, per promoure cinc titulacions poc conegudes, però que gaudeixen d’una elevada inserció laboral. Es tracta dels graus en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica; en Enginyeria Minera; en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil; en Enginyeria Telemàtica, i en Tecnologies Marines.

03/05/2018

L'EPSEM ha estat la seu de la revisió final del projecte OptimOre, que forma part del programa d'accions d'innovació de la comissió europea, denominat HORIZON-2020, un instrument financer de la Unió Europea per impulsar la competitivitat i la innovació a l'àrea de la investigació i la indústria.

12/04/2018

El professor Toni Dorado, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Manresa, juntament amb la Montserrat Méndez, directora de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM); Neus Capdevila, directora de la Biblioteca Ateneu Les Bases; Mercè Rosich, regidora d’Universitats de l’Ajuntament de Manresa i Anna Crespo, regidora de Cultura de l’Ajuntament de Manresa, va presentar ahir, 11 d'abril, als mitjans de comunicació el programa d’activitats de ‘Temps de... Química’, que es desenvolupa a diversos espais de Manresa des del 9 d’abril fins al 6 de maig.

12/04/2018

L'ONG Mineria pel Desenvolupament realitza projectes de cooperació en diversos països, involucrant estudiants i professors de mines de la UPC Manresa. Podeu conèixer-los en aquest vídeo...