05/06/2018

El passat 28 de maig, alumnes de primer curs de la fase comuna als graus en Enginyeria Industrial i del Grau en Enginyeria d'Automoció van visitar els laboratoris i tallers de materials del Centre Tecnològic de Manresa (CTM).

05/06/2018

La Sra. Tomasa, Dr. Prats i el DJ de Coco Village van actuar, el passat 25 de maig al Palau Firal de Manresa davant d’unes 1.100 persones en el concert, organitzat pel Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM) per celebrar els 75 anys de la UPC Manresa.

04/06/2018

El passat 23 de maig es va realitzar la jornada “Enginyeria per la Cooperació” a la UPC Manresa, reunint a 4 entitats involucrades en la realització de projectes de cooperació en col·laboració amb el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD), pertanyent a la Universitat Politècnica de Catalunya.

28/05/2018

El passat 15 de març, 645 estudiants de secundària, de 20 instituts de la Catalunya Central, van posar a prova els seus coneixements matemàtics en les Proves Cangur, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), fetes a l‘escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

17/05/2018

El passat dia 11 de maig va tenir lloc la cinquena edició de l'Arduino Day a la UPC Manresa. L'Arduino Day és un esdeveniment que té lloc arreu del món, amb l'objectiu de fer difusió d'aquesta eina democratitzadora de la tecnologia que és Arduino. Aquest any hi han participat 94 països, amb un total de 529 activitats.

10/05/2018

La professora Rosa Argelaguet ha estat elegida directora de la UPC Manresa, segons els resultats definitius que s’han fet públics el 10 de maig. Argelaguet, candidata única en aquests comicis, ha estat reelegida en el càrrec amb el suport del 82,2 % dels vots ponderats.

10/05/2018

La sala d’actes de la UPC Manresa va acollir el dimecres, 9 de maig, la 6ª Jornada Tècnica Minera dedicada als “Nous avenços en voladures”. Durant la jornada es van fer entrega dels premis als millors expedients de batxillerat dels estudiants de nou ingrés al Grau en Enginyeria Minera d'aquest curs.