09/07/2018

El projecte UrbanWINS ha arribat a la fase de prova pilot. Roser Gorchs, professora de la UPC Manresa, que ha participat a les àgores del projecte, ens explica que com a resultat de les àgores de Manresa s'han escollit 3 accions i els indicadors per avaluar-les.

09/07/2018

El passat 28 de juny, es va celebrar a la UPC Manresa la jornada organitzada per la Confederación Nacional de Empresarios de la Minería y de la Metalurgia (CONFEDEM) per commemorar el 75è aniversari de l'escola.

06/07/2018

Joan Jorge, professor de la UPC Manresa i delegat del rector per a la Innovació i el Desenvolupament, va impartir la conferència, el passat 27 de juny, amb la que va tancar el cicle de conferències "UPC Manresa: 75 anys divulgant recerca científica".

05/07/2018

Josep Biosca, col·laborador del Museu de Geologia Valentí Masachs, va participar el passat 9 de juny en la jornada Bioblitz de Salou, en el qual diversos experts han fet rutes guiades per descobrir la biodiversitat i geodiversitat del Cap de Salou.

04/07/2018

La professora Rosa Argelaguet ha pres possessió, el 29 de juny, del càrrec de directora de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC, després d'haver estat reelegida per la direcció del centre en les eleccions realitzades, per votació electrònica, del 3 al 7 de maig. Candidata única d'aquests comicis, Argelaguet va tenir el suport del 82,2 % dels vots ponderats.

27/06/2018

Ahir, 26 de juny, es va celebrar la gala de lliurament dels premis Regió7 a l'auditori de la Plana de l'Om. L'acte el van presidir el conseller d'Ensenyament, Josep Bargalló, i l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent. La UPC Manresa va rebre el premi Actius Socials 2018.

08/06/2018

Pere Palà, responsable del grup de recerca CIRCUIT, va impartir la conferència, el passat 30 de maig, dins el cicle de conferències "UPC Manresa: 75 anys divulgant recerca científica".

08/06/2018

El passat 16 de maig, l'empresa UVE Solutions va fer una presentació als estudiants d'Enginyeria de Sistemes TIC.