Notícies TV EPSEM

19/07/2018

El jurat del concurs Ciencia en Acción ha atorgat una Menció d’Honor a la iniciativa ‘TEMPS de... STEM’, presentada per la professora Montse Alsina, de l’Escola Politècnica Superior de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la iniciativa ‘Recursos prácticos para acercar la química al aula”, del professor Antoni David Dorado, també de l’EPSEM, ha quedat finalista en la seva categoria i s’exposarà durant la final del concurs internacional, que tindrà lloc del 5 al 7 d’octubre a Viladecans.

19/07/2018

Durant el mes de juliol s'han fet tallers tecnològics dirigits a professorat i estudiantat de secundària.

09/07/2018

El projecte UrbanWINS ha arribat a la fase de prova pilot. Roser Gorchs, professora de la UPC Manresa, que ha participat a les àgores del projecte, ens explica que com a resultat de les àgores de Manresa s'han escollit 3 accions i els indicadors per avaluar-les.

09/07/2018

El passat 28 de juny, es va celebrar a la UPC Manresa la jornada organitzada per la Confederación Nacional de Empresarios de la Minería y de la Metalurgia (CONFEDEM) per commemorar el 75è aniversari de l'escola.