Notícies TV EPSEM

21/09/2018

El Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa gairebé s’ha omplert aquest vespre en l’acte de concessió de la Medalla de la Ciutat al Mèrit Educatiu a l’Escola Universitària Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM). El Dr. Màrius Rubiralta, exsecretari d’estat i exrector de la UB, fill de Manresa, ha fet el parlament central de l’acte.

17/09/2018

Mostra interactiva d'eines digitals i tecnològiques innovadores a la Festa Major de Sabadell 2018.

13/09/2018

Ja està a la venda l'agenda de butxaca de la UPC. Preu: 4 euros. Podeu demanar-la al taulell de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa.

07/09/2018

El doctor Toni Dorado i la doctoranda Eva Benzal de la UPC Manresa van participar el passat mes de juny al 69th BHT – Freiberger Universitätsforum 2018 que es va celebrar a la ciutat de Freiberg (Alemanya).

01/08/2018

El curs 2018-2019, la UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’enginyer i expert en mecànica de roques Evert Hoek, un referent internacional en l’àmbit de l’enginyeria minera. La proposta ha estat aprovada pel Consell de Govern de la UPC del 21 de juny i ha estat impulsada per l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) en el marc de la celebració del 75è aniversari del centre.

01/08/2018

El passat 30 de maig del 2018 es van celebrar les 3es Jornades DocAmbCat amb la col·laboració del Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de Catalunya. Des de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa van participar amb la presentació "L’aventura de cooperar des de la Universitat". Roser Gómez va fer una entrada al blog de Nexus24UPC explicant l'experiència.