Notícies TV EPSEM

02/11/2018

El passat 24 d'octubre els estudiants del Grau en Enginyeria Minera van visitar l'empresa Cales de Pachs on van veure tot el procés productiu de la calç i van assistir a una voladura.

02/11/2018

El professor i investigador de la UPC Manresa, Josep Maria Cors, va participar el passat estiu en diverses activitats relacionades amb el seu camp d'estudi, la mecànica celeste.

30/10/2018

Ja tenim els guanyadors dels premis DENSO als millors expedients acadèmics! Un representant de l'empresa lliurarà els premis als estudiants guanyadors durant l'acte de graduació.

16/10/2018

El pati de l’Escola Politècnica Superior de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha estat l’escenari, el 15 d’octubre, de l’acte de lliurament del vehicle que SEAT ha donat a l’Escola per contribuir en la formació de l’estudiantat del Grau en Enginyeria d’Automoció. Maria Damas, gerent d’Afers Corporatius de SEAT, ha estat l’encarregada d’entregar la clau del cotxe a la directora de la UPC Manresa, Rosa Argelaguet, en un acte que ha comptat amb la presència expectant de l’estudiantat del grau així com d’Oliwia Puppel, gerent dels programes de Marques i Joves Talent de SEAT, i de Jordi Berenguer, vicerector de Transferència de Coneixement i Innovació de la UPC.

10/10/2018

La jornada ‘UPC, ciutat i territori’ ha reunit el 4 d’octubre, a la Facultat de Nàutica de Barcelona, alcaldes i alcaldesses, tinents d’alcaldes i regidors de Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Terrassa, Vilanova i la Geltrú i Viladecans, municipis on té presència la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

04/10/2018

Si ets estudiant de la UPC Manresa el curs 2018-2019, vine al Fòrum Universitat-Empresa! Participa i guanya! Aquesta és l'oportunitat que esperaves per donar-te a conèixer a les empreses del territori! Vine!