Notícies TV EPSEM

28/02/2019

El passat 13 de febrer va tenir lloc la primera Jornada de Portes Obertes d'aquest any a la UPC Manresa

27/02/2019

L'11 de febrer va ser el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. En motiu d'aquest dia i amb l'objectiu de fer més visible el paper de les dones en la ciència, es van programat dues exposicions i una conferència durant la setmana.

15/02/2019

El dijous 14 de febrer va tenir lloc la presentació de la 4a edició del postgrau Engiplant, amb un èxit d'assistència. Aquest postgrau que s'oferta en classes de cap de setmana (divendres tarda i dissabtes) començarà el proper 1 de març a la UPC Manresa.

12/02/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".

11/02/2019

El passat 10 de febrer el Regió7 va publicar una entrevista a Gerard Marmi, antic estudiant del Grau en Enginyeria Mecànica de la UPC Manresa i exmembre de l'equip Dynamics UPC Manresa.

07/02/2019

La Jornada ÀgoraEC d’Economia Circular tindrà lloc el proper 18 de febrer a la UPC Manresa. Es tracta d’una iniciativa de l’Ajuntament de Manresa, el Consorci per a la Gestió de Residus i el Centre Tecnològic de Manresa (CTM) i una oportunitat per a conèixer i explicar projectes d’economia circular, per a consolidar una idea de negoci, per a col·laborar, compartir, i per fer xarxa.

07/02/2019

La UPC posa en marxa aquest curs acadèmic 2018-2019 la iniciativa ‘Aquí STEAM’, un programa per atraure talent femení als estudis de tecnologia i enginyeria entre noies d’entre 9 i 14 anys. Aquesta iniciativa se suma a diferents estratègies que promou la Universitat, en el marc del III Pla d'Igualtat de Gènere, encaminades a aprofitar el talent de les dones i corregir els biaixos de gènere.

01/02/2019

Alcaldes i regidors dels ajuntaments de Barcelona, Castelldefels, Manresa, Terrassa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Viladecans i Vilanova i la Geltrú han participat, el 30 de gener, al ‘Fòrum UPC de ciutats universitàries’ que impulsa la UPC. Aquest Fòrum s’organitza amb la voluntat de ser un espai de trobada per compartir estratègies i necessitats mútues amb aquells municipis on la UPC té presència.