Notícies TV EPSEM

22/03/2019

Estudiants de 21 instituts de la Catalunya Central han competit a la l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) en les Proves Cangur de Catalunya, una activitat matemàtica que organitza des de 1996 la Societat Catalana de Matemàtiques.

19/03/2019

El professor del Grau i Màster en Enginyeria de Mines de la UPC Manresa, Eduard Cámara, imparteix docència als agents del cos de Mossos d’Esquadra que participen en la convocatòria per a la provisió de llocs de treball de l'especialitat de desactivació d'artefactes explosius-NRBQ.

18/03/2019

Divendres i dissabte 15 i 16 de març ha tingut lloc l'Arduino Day 2019 a la UPC Manresa. Dos dies de tallers i presentacions de projectes amb Arduino.

15/03/2019

Amb motiu del 75è aniversari de l'EPSEM la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa, amb la col·laboració de l'Arxiu de la UPC, ha elaborat una exposició virtual on destaca en 75 imatges l'evolució de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria des dels seus inicis fins a l'actualitat.

15/03/2019

El CER Smart Sustainable Resources #SSR_UPC de la UPC Manresa ha obtingut l'acreditació Tecnio d'ACCIÓ de la Generalitat de Catalunya. Enhorabona equip!!

13/03/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".

13/03/2019

Les desenes Olimpíades de Geologia apleguen una setantena d'estudiants a la UPC Manresa. El Geoparc col·labora en aquesta iniciativa que té per objectiu promoure el coneixement de la geologia entre els alumnes de batxillerat.