Notícies TV EPSEM

14/05/2019

El Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat va convidar als estudiants del Grau en Enginyeria d’Automoció als entrenaments del Gran Premi de Fórmula 1 del Circuit de Barcelona-Catalunya.

13/05/2019

El passat divendres 10 de maig els estudiants d'automoció de segon quadrimestre, arran de que estan dissenyant un kart com a projecte final de l'assignatura expressió gràfica 02, van visitar el taller d'automoció de l'Institut Lacetània per a copsar el procés constructiu d'un vehicle d'aquestes característiques.

13/05/2019

El passat 26 d'abril els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció de segon any (Q4) varen visitar les instal.lacions del NTCE (Nissan Technical Center Europe) que s'ubiquen a la Zona Franca a Barcelona.

09/05/2019

Ahir, 8 de maig, es va celebrar a la UPC Manresa la setena jornada tècnica minera promoguda per la Càtedra ICL en Mineria Sostenible. Cal dir que la jornada va ser esponsoritzada pel Col·legi d’ Enginyers Tècnics i de Grau de Mines de Catalunya i Balears, pel Col·legi d’Enginyers de Mines del Nord-Est, i per la pròpia Càtedra ICL en Mineria Sostenible.

07/05/2019

Amb aquestes incorporacions, ja són 84 les entitats catalanes amb el segell TECNIO entre grups de recerca, universitats, centres tecnològics, instituts hospitalaris i enginyeries i empreses de base tecnològica. L’acreditació permet a pimes i empreses identificar els centres que ofereixen tecnologia diferencial per així augmentar els seus índexs d’innovació.

02/05/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".

30/04/2019

El passat 29 d’abril un grup d’alumnes del Màster en Enginyeria de Mines, acompanyats pel professor de l’assignatura de Modelització en Voladures, Sr. Eduard Camara, van assistir a la visita del dipòsit d’explosius i pirotècnia que l’empresa Sistach, SA té al municipi de Cercs.

26/04/2019

El passat dimecres 24 d'abril els alumnes del Grau en Automoció van dur a terme una visita a les instal·lacions de l'empresa SEAT ubicades a Martorell.

26/04/2019

L'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha acollit la quarta edició del Programa Premium de Talent d'Enginyeria Química per a la Catalunya Central (TEQxC2). L'activitat adreçada a estudiants de batxillerat s’ha desenvolupat els dies 24 i 25 d’abril.