Notícies TV EPSEM

09/07/2019

El projecte "Metals biorecovery from electronic waste (UPC)", finançat a la convocatòria d’Indústria del Coneixement (Llavor) ha estat seleccionat entre les millors propostes presentades als premis REGIOSTARS 2019 de la Unió Europea, premis que tenen per objectiu identificar les bones pràctiques en el desenvolupament regional i destacar projectes originals i innovadors.

09/07/2019

Quan les classes acaben, l'activitat no para a la UPC Manresa. Durant el juny i juliol es fan tallers d'estiu per a estudiants i professorat de secundària i per a estudiants de primària, tambè formació per als treballadors de la universitat.

09/07/2019

La UPC Manresa ha finalitzat les Jornades de Portes Obertes d’aquest curs amb una última jornada, el 18 de juny, a la que van assistir unes 60 persones. En total s'ha arribat a més de 600 persones amb les jornades d'aquest any.

28/06/2019

Des del passat mes de maig, el centre de recerca de la UPC-Manresa Smart Sustainable Resources (SSR-UPC) forma part del conjunt de Desenvolupadors de Tecnologia acreditats per TECNIO. El pròxim 11 de juliol, la UPC Manresa donarà a conèixer a les empreses el centre de recerca i les oportunitats de col·laboració amb aquest.

27/06/2019

El passat 4 de juny l’enginyer de mines Francesc Xavier Caballero, director facultatiu de la construcció de la rampa de Cabanasses, va fer una conferència als estudiants del grau i màster d’enginyeria minera de la UPC Manresa.

27/06/2019

El passat mes de maig els estudiants de mines van fer una sortida per visitar la rampa de Cabanasses que està construint ICL Ibèria a Súria i una altra per conèixer la pedrera del grup Cementos Portland Valderrivas al municipi de Vallcarca (Sitges).

27/06/2019

Durant aquestes últimes setmanes, els estudiants de mines han repintat el tren miner de l'entrada de la nostra escola. Ha quedat genial! La UPC Manresa cada vegada fa més goig! Gràcies noi@s, especialment a l'Andrea que s'hi va estar més hores que ningú!

07/06/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".