27/08/2019

Montserrat Alsina, professora de la UPC Manresa, va participar a les "Jornadas de Teoría de Números" que van tenir lloc entre el 25 y el 28 de juny del 2019 a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú

01/08/2019

El Dr. Jordi Fortuny-Santos professor del Departament d’Organització d’Empreses a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa ha assistit al 23è Congrés d’Enginyeria d’Organització - 13th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management que enguany ha tingut lloc al Palau de Congressos de Gijón (Astúries) els dies 11 i 12 de juliol.

29/07/2019

Del 26 al 29 de juny ha tingut lloc al Pavelló de Suècia de Berga la 5a edició del Fòrum de Joves Talents de Catalunya organitzat per l'EXPLORATORI del recursos de la natura.

29/07/2019

Els investigadors de la UPC Manresa, Eloi Morral, Xavier Guimerà i Antonio D. Dorado, van participar durant el mes de juny en un congrés a Grècia amb la conferència "E-waste valorization by recovering valuable metals with microorganisms" i a un altre a Santander amb el pòster "A novel bioscrubber for the abatement of gaseous ammonia emission at high loads: characterization of the absorption step".

15/07/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".