Notícies TV EPSEM

10/09/2019

Hernan Anticoi, Pura Alfonso, Roger Gaona, Arnau Martínez, Miquel Sendrós i l'Elsa Ccolqque, professors i estudiants del grau i màster de mines de la UPC Manresa han fet una estada de cooperació aquest estiu a Perú i Bolívia.

27/08/2019

Un grup de professorat de la UPC Manresa va participar el curs passat al Projecte Gènere i Docència. L'objectiu és elaborar un recull o guia de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere a la docència a la UPC a partir d'una experiència pilot

27/08/2019

Montserrat Alsina, professora de la UPC Manresa, va participar a les "Jornadas de Teoría de Números" que van tenir lloc entre el 25 y el 28 de juny del 2019 a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú

01/08/2019

El Dr. Jordi Fortuny-Santos professor del Departament d’Organització d’Empreses a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa ha assistit al 23è Congrés d’Enginyeria d’Organització - 13th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management que enguany ha tingut lloc al Palau de Congressos de Gijón (Astúries) els dies 11 i 12 de juliol.