Notícies TV EPSEM

29/11/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre del 2018 la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC". Al novembre de 2019, el Responsables d'igualtat acorden prorrogar la campanya, iniciant un segon cicle.

08/11/2019

Presentació del llibre "Antropocè: la fi d'un món" a càrrec del seu autor Daniel Closa i del professor i doctor de la UPC Manresa, David Parcerisa.

25/10/2019

Ja tenim els guanyadors dels premis DENSO als millors expedients acadèmics! Un representant de l'empresa lliurarà els premis als estudiants guanyadors durant l'acte de graduació.

17/10/2019

El divendres dia 11 d'octubre, els alumnes del programa de postgrau Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials (Engiplant) de la UPC Manresa van visitar la planta de DENSO a Sant Fruitòs de Bages.