Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • L'EPSEM ha estat la seu de la revisió final del projecte OptimOre, que forma part del programa d'accions d'innovació de la comissió europea, denominat HORIZON-2020, un instrument financer de la Unió Europea per impulsar la competitivitat i la innovació a l'àrea de la investigació i la indústria.

• L'enginyer titulat per la UPC, Vicenç Aguilera, president del Circuit de Barcelona - Catalunya, va impartir el dimecres 25 d'abril, la conferència "Procés de desenvolupament d’un automòbil i els seus reptes tecnològics" a la sala d'actes de la UPC Manresa.

• La Sala de suport de la Biblioteca Ateneu les Bases de Manresa va quedar petita per acollir el dimecres 25 d’abril una conferència a càrrec de la Dra. Conxita Lao.

• Més de 450 persones, vingudes d’arreu de Catalunya, visiten la UPC Manresa durant la jornada de portes obertes del Campus de Manresa.

• La Sala d’actes de la UPC Manresa va acollir, dimecres 18 d’abril, una conferència de Xavier de las Heras, catedràtic d’enginyeria química de la UPC sobre recerca en geoquímica ambiental.

• El professor Toni Dorado, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Manresa, juntament amb la Montserrat Méndez, directora de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM); Neus Capdevila, directora de la Biblioteca Ateneu Les Bases; Mercè Rosich, regidora d’Universitats de l’Ajuntament de Manresa i Anna Crespo, regidora de Cultura de l’Ajuntament de Manresa, va presentar ahir, 11 d'abril, als mitjans de comunicació el programa d’activitats de ‘Temps de... Química’, que es desenvolupa a diversos espais de Manresa des del 9 d’abril fins al 6 de maig.

• L'ONG Mineria pel Desenvolupament realitza projectes de cooperació en diversos països, involucrant estudiants i professors de mines de la UPC Manresa. Podeu conèixer-los en aquest vídeo...

• La proposta número 3, obra de Bernat Marquilles, guanya les votacions per triar el nou mural de la UPC Manresa.

• El passat 21 de març els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció van visitar la planta de DENSO a Sant Fruitós de Bages.

• El 4 d'abril va tenir lloc a la UPC Manresa la primera de les jornades d'orientació laboral per a estudiants organitzades pel Campus Universitari de Manresa i el Centre d'Iniciatives per a l'Ocupació.