Notícies TV EPSEM

12/12/2019

Dolors Grau i Rosa Giralt, professores de la UPC Manresa, participen al programa Aquí STEAM de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb l'objectiu d'acostar als infants de primària nous referents femenins i trencar estereotips i rols de gènere.

10/12/2019

135 alumnes de 3r i 4t d’ESO dels instituts del Berguedà van participar a la Jornada Innova Petit que va tenir lloc a la UPC Manresa el passat 27 de novembre.

10/12/2019

Del 8 al 17 de novembre, amb motiu de la 24a Setmana de la Ciència, es van dur a terme tallers, xerrades i exposicions per a secundària i per al públic general a la UPC Manresa i a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa.

10/12/2019

El passat 22 d'octubre, l'equip de competició al Formula Student, va presentar a les empreses el seu projecte per a aquesta temporada.

29/11/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre del 2018 la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC". Al novembre de 2019, el Responsables d'igualtat acorden prorrogar la campanya, iniciant un segon cicle.