15/09/2020

Amb motiu dels 40 anys del Museu de Geologia Valentí Masachs, als aparadors de l’Englantina (cafeteria de la Plana de l’Om) hi ha exposats minerals que han servit per fabricar un saxo (llautó) i unes ampolles de cava (vidre).

29/07/2020

Entrevista de Manresa Diari a José Miguel Giménez, Rosa Giralt i Xavier Gamisans, director en funcions de la UPC Manresa, sotsdirectora de Comunicació i Estudiantat i sotsdirector de Recerca i Innovació, respectivament.

23/07/2020

• La tecnologia del projecte europeu LIFE BIOGASNET té la finalitat de reduir la petjada ambiental i les emissions de gas d’efecte hivernacle en la producció de biogàs a les plantes de tractament de residus i depuradores d’aigües residuals. • El prototip desenvolupat es provarà en un abocador situat a Càdis i en una planta de tractament de residus sòlids urbans d’Atenes.

17/07/2020

El Dr. Jordi Fortuny-Santos, professor del Departament d’Organització d’Empreses a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa, ha assistit al 24è Congrés d’Enginyeria d’Organització - 14th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management que enguany ha tingut lloc en format online.

07/07/2020

La Delegació d’Alumnes de la UPC Manresa (DAM) ha organitzat enguany, per primer cop, el Concurs Literari de Sant Jordi, amb el patrocini del Col·legi d’Enginyers Graduats i d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM) i de la mateixa UPC Manresa.