06/01/2021

Sara Borràs, promotora R+I de la UPC Manresa, i Lorena Mulero, doctoranda del Programa de Doctorat en Recursos Naturals i Medi Ambient, van participar a la 5a Jornada #UPCRecircula dedicada a l'ODS 12 a la UPC, que va tenir lloc el passat 24 de novembre.

06/01/2021

La professora de la UPC Manresa i directora del grup de recerca Exploratori dels Recursos de la Natura hi va participar el passat 20 de novembre amb "L'Energia dels Joves". Aquests cicle de seminaris té lloc tots els divendres organitzat per l'Institut de Ciències Energètiques de la UPC.

10/12/2020

Dins del ventall d’activitats organitzades amb motiu del 50è aniversari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), s’ha posat en marxa el Concurs Internacional de Radioaficionats.

25/11/2020

El vicerectorat de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC, amb el suport de l’Oficina d’Igualtat, ha realitzat aquest matí la jornada virtual #UPC25N Dia Internacional per a l’eradicació de la violència contra les dones, durant la qual s'ha presentat un conjunt de materials i de recursos de sensibilització amb què la Universitat contribueix a lluitar contra aquesta problemàtica.

17/11/2020