Notícies TV EPSEM

19/01/2021

Els guardons, organitzats per l’Associació Gest!, compten amb la col·laboració de CaixaBank i de la Fundació “la Caixa” i amb el suport del CEDEM de l’Ajuntament de Manresa, la UPC Manresa i la Fundació Universitària del Bages. La quarta edició dels premis, que es va celebrar online, va haver-se d’ajornar en tres ocasions durant l’any 2020 a causa de la pandèmia.

11/01/2021

Ja tenim els guanyadors dels premis DENSO als millors expedients acadèmics! Un representant de l'empresa lliurarà els premis als estudiants guanyadors en un acte íntim que tindrà lloc a la UPC Manresa.

06/01/2021

Sara Borràs, promotora R+I de la UPC Manresa, i Lorena Mulero, doctoranda del Programa de Doctorat en Recursos Naturals i Medi Ambient, van participar a la 5a Jornada #UPCRecircula dedicada a l'ODS 12 a la UPC, que va tenir lloc el passat 24 de novembre.

06/01/2021

La professora de la UPC Manresa i directora del grup de recerca Exploratori dels Recursos de la Natura hi va participar el passat 20 de novembre amb "L'Energia dels Joves". Aquests cicle de seminaris té lloc tots els divendres organitzat per l'Institut de Ciències Energètiques de la UPC.