Notícies TV EPSEM

05/03/2021

Divendres passat, 26 de febrer, la UPC Manresa va obrir per primera vegada aquest any les portes de manera telemàtica per donar a conèixer els estudis, les sortides professionals i les instal·lacions de la Universitat al futur estudiantat universitari. Aquesta jornada va ser conjunta amb la resta d’escoles i facultats de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).

03/03/2021

El cupó de l’ONCE del dijous 11 de març estarà dedicat al 50è aniversari de la UPC. El cupó, que reprodueix el dibuix i el logo de Perico Pastor que il·lustren les celebracions de l’efemèride, es podrà adquirir als diferents campus de la Universitat el mateix dijous, entre les 11 i les 13 hores, i als punts de venda habituals de l'ONCE a tot l'Estat.

03/03/2021

La UPC engega una campanya per recollir les mascaretes tèxtils reutilitzables que va posar a disposició de la comunitat universitària abans de l’estiu i que hagin arribat a la fi de la seva vida útil. Les mascaretes usades es bescanviaran per altres de noves a les consergeries habilitades, a partir de l’1 de març i fins a esgotar existències.

02/03/2021

El passat 23 de febrer, Joaquim Sanz, company i col·laborador del Museu de Geologia Valentí Masachs, va fer una conferència en línia des del Museu de la Tècnica de Manresa dins del cicle Xerrades de Sostenibilitat

23/02/2021

L’acte de lliurament dels Premis DENSO, que ha tingut lloc el 18 de febrer, s’ha fet presencialment però amb aforament limitat a l’estudiantat premiat, alguns familiars i els representants de l’empresa i de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC). La resta de públic ho ha pogut seguir en directe mitjançant la plataforma Google Meet.

11/02/2021

L'11 de febrer es commemora el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. Malauradament, encara existeix molta diferència entre el nombre de nois i de les noies que trien estudis científics o tecnològics. Un dels motius d’aquest biaix de gènere és, sens dubte, la manca de referents femenins per a les noies.

09/02/2021

El jurat de la segona edició del Premi UPC al Compromís Social: Canvia el Món amb la UPC, adreçat a la comunitat de la Universitat, ha reconegut la tasca que desenvolupen en aquest àmbit la professora Núria Castell i els projectes Mineria per al Desenvolupament (MpD), Let’s Open CIties for US (LOCUS) i Recircula Challenge. El lliurament de premis ha tingut lloc el 4 de febrer, en el decurs de la presentació del Pla impulsor del compromís social de la UPC.

05/02/2021

La doctoranda Eva Benzal Montes va defensar, el 28 de gener, la seva tesi doctoral a la sala d'actes de la UPC Manresa, que també es va poder seguir per videoconferència. La tesi ha obtingut la màxima qualificació Cum Laude.