Notícies TV EPSEM

21/06/2021

El 15 de juny la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa ha acollit l'acte de lliurament del primer Premi Rosa Argelaguet i Isanta – Premi del Campus de Manresa a la investigadora de la UPC i professora de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM), Maria Dolors Riera. El premi és una iniciativa impulsada des de la regidoria de Feminismes i LGTBI i la regidoria d’Universitats de l’Ajuntament de Manresa, en homenatge a la figura de Rosa Argelaguet, que va morir sobtadament el 30 de gener del 2020, quan era directora de l'EPSEM.

08/06/2021

La doctora en enginyeria industrial, Maria Dolors Riera i Colom, rebrà el premi per la seva trajectòria professional vinculada al territori i per despertar vocacions industrials entre les dones. L’acte serà conduït per la meteoròloga i física Gemma Puig Feliu. El guardó reconeix, promociona i sensibilitza sobre el paper d'aquelles dones que han contribuït activament en alguna activitat d'investigació, de divulgació o de docència en l'àmbit de les ciències. Alhora, vol reconèixer la figura de Rosa Argelaguet i Isanta, traspassada de forma sobtada el 30 de gener del 2020.

08/06/2021

El 7 de juny, Daniel Crespo, catedràtic de Física, ha pres possessió com a rector de la UPC. L'acte ha estat presidit per la consellera de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, Gemma Geis, i s’ha pogut seguir en directe a través del canal de YouTube de la Universitat i del canal Zonavídeo UPC. El mateix dia també han pres possessió la resta de persones que formen part del nou Consell de Direcció. El rector Francesc Torres ha donat el relleu a Daniel Crespo lliurant-li la medalla i el bastó cerimonial de la Universitat.

07/06/2021

Un equip d’estudiants del grau en Enginyeria de Sistemes TIC de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) participen a l’Autonomous Driving Challenge, una competició de cotxes autònoms, en la qual també prenen part altres sis equips de diferents universitats de l'Estat espanyol.

01/06/2021

Del 19 al 26 de juliol tindrà lloc la novena edició del programa de beques de formació ‘El futur de les TIC’ de la empresa internacional Huawei, adreçat a l’estudiantat d’informàtica i telecomunicacions per impulsar el talent i la capacitació digital. Els estudiants i estudiantes que hi vulguin optar ha de presentar la documentació i una carta de motivació abans de l'1 de juliol. Fins ara, dos estudiants del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC de la UPC Manresa han participat en edicions anteriors d’aquest programa.