Notícies TV EPSEM

19/07/2021

La demanda per estudiar un grau a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) el curs 2021-2022 ha crescut. Les titulacions de grau que ofereix el centre omplen totes les places ofertades en la primera assignació. Les xifres oficials es van anunciar a la Junta del Centre, que va tenir lloc el 14 de juliol.

08/07/2021

Presentació del llibre "La dona de la seva vida" i tast dels cellers d'Artés. Aquest acte organitzat per la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (UPC) compta amb la col·laboració de la Llibreria Parcir i la D.O. Pla de Bages

28/06/2021

Del 7 al 10 de juliol es duran a terme una quinzena de xerrades i tallers gratuïts en diferents espais de la ciutat, amb l’objectiu d’apropar la tecnologia a la ciutadania. Algunes activitats es faran de forma virtual i d’altres presencialment, tenint en compte totes les mesures Covid. Les sessions estaran conduïdes per ponents i experts reconeguts del món digital.

28/06/2021

El Dia Internacional de l'Orgull LGBTIQ+, també conegut com a dia de l'orgull gai, se celebra el 28 de juny de cada any per a instar per la tolerància i la igualtat de les persones lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, intersexuals, queer i altres orientacions sexuals o identitats de gènere socialment marginades i oprimides. Des de la universitat ens sumem al manifest de la Generalitat amb motiu del Dia per l'alliberament LGBTI+

21/06/2021

El 15 de juny la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa ha acollit l'acte de lliurament del primer Premi Rosa Argelaguet i Isanta – Premi del Campus de Manresa a la investigadora de la UPC i professora de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM), Maria Dolors Riera. El premi és una iniciativa impulsada des de la regidoria de Feminismes i LGTBI i la regidoria d’Universitats de l’Ajuntament de Manresa, en homenatge a la figura de Rosa Argelaguet, que va morir sobtadament el 30 de gener del 2020, quan era directora de l'EPSEM.