19/10/2021

T’agrada la música? 🎧 El teatre? 🎭 Gaudeixes en una galeria d’art? Amb la pintura o l’escultura? Aquesta és la teva! ⤵️

19/10/2021

Divendres 22 d'octubre, tindrà lloc a les 16:30h a la Sala d'Actes la Masterclass "Vehicle Dynamics and Control of Sports Cars", impartida pel Sr. Estefano de Pinto, principal vehicle dynamics Engineer de McLaren. Aquesta masterclass està dirigida a l'estudiantat del Grau en Enginyeria d'Automoció, però hi pot assistir tothom.

15/09/2021

Dynamics UPC Manresa, format per més de 40 estudiants de diferents graus en enginyeria de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC, ha tornat de la seva participació en la competició Formula Student Spain amb els deures fets: ha obtingut la novena posició a la classificació general, el millor resultat obtingut de la història de l’equip en el circuit de Montmeló.

07/09/2021

En aquesta edició del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació que s'ha celebrat del 29 de juny al 2 de juliol, han participat els professors de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa, M. Dolors Grau, Imma Torra i Jordi Cunill, així com la doctoranda Lorena Mulero. Tots ells han presentat la ponència: Difusió i priorització dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en els joves des de Primària a la Universitat.