Notícies TV EPSEM

09/11/2021

Cinc projectes de divulgació científica i tecnològica amb el lideratge o la participació d’investigadors i investigadores de la UPC han rebut el suport de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) mitjançant la convocatòria d’ajuts per al foment de la cultura científica, tecnològica i de la innovació. Tres d'ells es lideren des de Manresa.

08/11/2021

El Museu de Geologia Valentí Masachs crea una exposició temporal sobre volcans amb material petrografic del fons de les col·leccions i matreial gràfic cedit per col·laboradors del museu.

04/11/2021

El taller, que ha tingut lloc el 14 d'octubre a les instal·lacions de la Universitat de Cadis i al qual van assistir gairebé 50 participants via online i 20 presencials, va tenir com a objectiu donar a conèixer les noves tecnologies relacionades amb la dessulfuració del biogàs i va ser dissenyat per ser un fòrum de discussió sobre noves oportunitats i avenços en la promoció del biogàs com a font d’ energia renovable.

29/10/2021

La consellera de Recerca i Universitats, Gemma Geis, va fer el matí d’ahir, 28 d’octubre, una visita institucional als campus de Manresa i Diagonal-Besòs de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), on va poder conèixer de prop l’activitat docent, de recerca i de transferència de tecnologia vinculada a l’Escola Politècnica Superior de Manresa (EPSEM) i de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).

28/10/2021

La finalitat de la visita del ministre colombià de Ciència, Tecnologia i Innovació, Tito José Crissien Borrero, al Campus UPC Manresa, que va tenir lloc el matí d’ahir dilluns, 25 d’octubre, ha estat la d’obrir nous vincles de col·laboració, i consolidar els ja existents, entre la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i el govern del país llatinoamericà en la recerca vinculada a programes de doctorat. El ministre ha estat acompanyat per la Cònsol General de Colòmbia a Barcelona, Daniela Echevarría, així com per responsables acadèmics i de l’Ajuntament de Manresa.