18/03/2022

El dijous 24 de març del 2022 se celebrarà, en el marc d'activitats del Grau en Enginyeria d'Automoció, una conferència sobre "els cotxes de competició, del passat al present" a càrrec de Xavier Valverde, membre de la Federació Catalana d'Automobilisme.

16/03/2022

Estudiants de batxillerat de química dels instituts de la Catalunya Central han estat convocats a les aules de la UPC Manresa en ocasió de la XXXV Olimpíada de Química de Catalunya. El guanyador d’aquesta edició a la seu de Manresa ha estat Elías Pascual de l’Institut de Puig-reig

11/03/2022

Dintre del marc d'activitats del Grau en Enginyeria d'Automoció, el pròxim 15 de març a les 17 hores i a la Sala de Actes de l' EPSEM tindrá lloc una masterclass sobre la indústria de components en el sector de l' automoció a càrrec del Sr. Antón Boada, Plant Director de DRAXTON Lleida (Cervera).

11/03/2022

Amb la finalitat de la millora contínua de la qualitat de la docència a la UPC Manresa, el professor Prof. Dr. rer. nat. Toralf Trautmann ens ha tornat a visitar per a fer unes masterclass teorico pràctiques sobre Vehicle autònom, continuant així la molt positiva col·laboració entre la UPC Manresa i la University of Applied Sciences Dresden (HTW Dresden).

09/03/2022

El divendres 4 de març de 2022 s’han celebrat les 13nes Olimpíades de Geologia de Catalunya, promogudes per la “Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT)” juntament amb la “Sociedad Geológica de España (SGE)”.

09/03/2022

La UPC crea un Comitè d'Emergències Internacionals a la Universitat, davant la situació creada pel conflicte bèl·lic a Ucraïna i posa a disposició de la comunitat i de les persones afectades pel conflicte una adreça de correu electrònic (ucraina.upc@upc.edu).

23/02/2022

18/02/2022

Dimecres passat, 16 de febrer, l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) va tornar a obrir les portes per donar a conèixer els estudis de grau, les sortides i les instal·lacions al futur estudiantat universitari. Amb aquesta jornada, que va ser conjunta amb la resta d’escoles i facultats de la UPC, la UPC Manresa inicia les jornades de portes obertes del 2022, que tindran lloc al llarg del curs.