Notícies TV EPSEM

29/03/2022

S'ha allargat fins al 16 de maig el període per presentar la documentació de sol·licitud de les beques del proper curs. Els estudiants de nou ingrés de grau i màster del curs 2022-2023 i els estudiants de la UPC que vulguin accedir a un dels ajuts, han de realitzar la sol·licitud tant si han decidit els estudis que cursaran com si no i, fins i tot, si no saben encara si el proper curs estudiaran a la universitat. Fora del termini, no podrà fer-se la sol·licitud.

29/03/2022

La UPC ha obtingut l’adjudicació de la gestió i explotació del Centre de Formació Professional d’Automoció de Martorell (CFPA) per als propers 15 anys a través de la licitació convocada per part de la Generalitat de Catalunya. La proposta, que se sotmetrà ara a aprovació per part dels òrgans de govern de la Universitat, desenvolupa un projecte innovador que beu de l’experiència de la UPC tant en la formació de qualitat com en la vinculació amb el sector productiu. En aquest centre s’oferirà formació professional inicial, formació professional per a l’ocupació i formació continuada per a les empreses del sector de l’automoció.

18/03/2022

El dijous 24 de març del 2022 se celebrarà, en el marc d'activitats del Grau en Enginyeria d'Automoció, una conferència sobre "els cotxes de competició, del passat al present" a càrrec de Xavier Valverde, membre de la Federació Catalana d'Automobilisme.

16/03/2022

Estudiants de batxillerat de química dels instituts de la Catalunya Central han estat convocats a les aules de la UPC Manresa en ocasió de la XXXV Olimpíada de Química de Catalunya. El guanyador d’aquesta edició a la seu de Manresa ha estat Elías Pascual de l’Institut de Puig-reig

11/03/2022

Dintre del marc d'activitats del Grau en Enginyeria d'Automoció, el pròxim 15 de març a les 17 hores i a la Sala de Actes de l' EPSEM tindrá lloc una masterclass sobre la indústria de components en el sector de l' automoció a càrrec del Sr. Antón Boada, Plant Director de DRAXTON Lleida (Cervera).

11/03/2022

Amb la finalitat de la millora contínua de la qualitat de la docència a la UPC Manresa, el professor Prof. Dr. rer. nat. Toralf Trautmann ens ha tornat a visitar per a fer unes masterclass teorico pràctiques sobre Vehicle autònom, continuant així la molt positiva col·laboració entre la UPC Manresa i la University of Applied Sciences Dresden (HTW Dresden).

09/03/2022

El divendres 4 de març de 2022 s’han celebrat les 13nes Olimpíades de Geologia de Catalunya, promogudes per la “Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT)” juntament amb la “Sociedad Geológica de España (SGE)”.