10/06/2022

El doctorand Joan Ignasi Herms Canellas va defensar, el 2 de juny, la seva tesi doctoral a la sala de juntes de la UPC Manresa. La tesi ha obtingut la màxima qualificació, excel·lent Cum Laude.

08/06/2022

La UPC Manresa presenta el Taller: Qui-Bot: Innovar el currículum amb robots que reprodueixen experiments químics, que inclou dues xerrades divulgatives per part de professionals de la robòtica social i de la intel·ligència artificial

03/06/2022

El professor Josep Maria Rossell i la professora Núria Salán han estat distingits, ‘ex-aequo’, amb els Premis UPC a la Qualitat en la Docència Universitària a la trajectòria docent. Pel que fa a la modalitat del Premi a la iniciativa docent, ha recaigut enguany en el projecte ‘Rellotges, vestits i muntanyes russes: dissenyant amb matemàtiques’, per renovar l’assignatura ‘Matemàtiques per al disseny’ del grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte, liderat pel professor Jordi Guàrdia.

01/06/2022

La UPC ha presentat, l’1 de juny, l’informe ‘Impacte econòmic i retorn social de la UPC. Any 2019’, amb les dades més destacades del retorn de la Universitat a l’entorn. L’estudi s’ha presentat en el marc de la jornada ‘50 anys transformant el territori: impacte econòmic i social sobre les ciutats UPC’, en què hi han participat alcaldes, alcaldesses i representants municipals de les set ciutats on la Universitat té campus.