Notícies TV EPSEM

24/10/2022

El Vinya Cross solidari arriba a la setena edició amb l’objectiu d’arribar als 1000 corredors. Aquest matí s’ha presentat la setena edició del Vinya Cross solidari que tindrà lloc el diumenge 13 de novembre a l’Oller del Mas.

13/10/2022

Ja tenim els guanyadors dels premis DENSO als millors expedients acadèmics! Un representant de l'empresa lliurarà els premis als estudiants guanyadors en l'acte de graduació, que tindrà lloc el 24 de novembre al teatre Kursaal.

13/10/2022

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha acollit, els dies 4 i 5 d’octubre, els socis europeus del projecte per posar en marxa el Master of Science in Smart, Secure and Interconnected Systems. Més de 20 persones de 4 països diferents que formen el consorci s’han reunit aquests dies al Món Sant Benet per donar el tret de sortida al projecte col·laboratiu per crear aquest màster internacional.