21/12/2022

La desconnexió dels equips no imprescindibles el cap de setmana del 3 de desembre ha estat tot un èxit: s'ha aconseguit reduir en un 20% el consum de fons, que equivaldria a una reducció del 7% del consum dels edificis. Recordeu desconnectar i desendollar aparells durant les vacances de Nadal per continuar disminuint el consum energètic.

20/12/2022

El passat dijous dia 15 de desembre els estudiants de tercer curs del Grau d'Enginyeria Mecànica van fer una sortida en el marc de l'assignatura Enginyeria Fluidomecànica a les instal·lacions d'Aigües de Manresa.

20/12/2022

Montse Alsina, professora de la UPC Manresa, va participar al congrés internacional MATRIX x IMAGINARI, celebrat del 31 d'agost al 2 de setembre a l'Institut Henri Poincaré de la Sorbona de París.

05/12/2022

Ilker Demirkol, Xavier Moncunill i Paco del Àguila van participar-hi amb el seu treball "Expandiendo los límites de la eficiencia energética en dispositivos moviles a traves de soluciones de radio despertador".

05/12/2022

La UPC Manresa ha estat distingida amb la concessió de tres projectes de recerca en la darrera convocatòria de la Agencia Estatal de Investigación, dins de la modalitat "Proyectos de Generación de Conocimiento". Els projectes, coordinats pels professors Ilker Demirkol i Xavier Moncunill; Xavier Gamisans; i Enric Ventura han aconseguit subvencions per un total de més de 300.000 euros.

02/12/2022

El dimecres 14 de desembre es faran dues sessions informatives sobre els programes de mobilitats per al curs vinent. La primera serà a les 12h i la segona a les 14:30h, totes dues es faran a la sala d'actes.