18/01/2023

L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i el rector de la UPC, Daniel Crespo Artiaga, han presentat, el 18 de gener, Francesc Xavier Massó Pérez (gerent de la Universitat fins l’octubre passat) com a nou director del projecte de la Fàbrica Nova. Es tracta d’una figura de nova creació, que tindrà l’encàrrec de liderar el projecte que ha de convertir l’antic complex fabril de la Fàbrica Nova en un gran espai basat en el coneixement, la tecnologia, l’empresa, la ciutat i el territori.

10/01/2023

Es busquen estudiants d'enginyeria que acceptin el repte de crear un "canó" per llançar samarretes al Nou Congost

23/12/2022

El 22 de desembre ha tingut lloc el taller ‘Minerals amb els sentits’ al Museu de Geologia Valentí Masachs i als laboratoris del TechLab Manresa de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC). El taller ha tingut tant èxit que, malauradament, no s’han pogut atendre totes les peticions.

22/12/2022

La Biblioteca del Campus Universitari de Manresa ha estat l’escenari aquest migdia de la primera jornada InnoBages amb l’objectiu de posar en valor la recerca i la investigació que es fa a la comarca, incentivar projectes i promoure el desenvolupament i la innovació entre el teixit empresarial. La sessió s’emmarca en la nova línia estratègica impulsada pel Consell Comarcal del Bages que incentiva projectes i promou el desenvolupament i la innovació entre el teixit empresarial del territori.

22/12/2022

Com cada any es va poder celebrar Santa Bàrbara, patrona dels miners, amb tot d'activitats obertes a la comunitat universitària i algunes per a la comunitat vinculada als estudis de mineria.