Notícies TV EPSEM

06/02/2023

La jornada tindrà lloc el 8 de febrer i serà la primera de les tres que tenen previstes el Camp d’Aprenentatge del Bages i el Servei Educatiu del Departament d’Educació. Durant aquesta jornada tindrà lloc la presentació del llibre “Elements and Mineral Resources”, una xerrada a càrrec de Joaquim Sanz Balagué i Nor Sidki Rius i una visita al museu.

03/02/2023

Fa aproximadament un any que la UPC va posar en marxa la primera fase de la informatització de la gestió dels convenis de cooperació educativa. Ara engega la segona fase amb la integració de la Borsa de Pràctiques a l'Empresa en el procés de Gestió dels Convenis per tal de tenir el circuít de la Gestió Digital de les Pràctiques a l'Empresa complert.

18/01/2023

L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i el rector de la UPC, Daniel Crespo Artiaga, han presentat, el 18 de gener, Francesc Xavier Massó Pérez (gerent de la Universitat fins l’octubre passat) com a nou director del projecte de la Fàbrica Nova. Es tracta d’una figura de nova creació, que tindrà l’encàrrec de liderar el projecte que ha de convertir l’antic complex fabril de la Fàbrica Nova en un gran espai basat en el coneixement, la tecnologia, l’empresa, la ciutat i el territori.

10/01/2023

Es busquen estudiants d'enginyeria que acceptin el repte de crear un "canó" per llançar samarretes al Nou Congost