Notícies TV EPSEM

08/05/2023

El 3 de maig ha tingut lloc una nova edició del Fòrum Universitat Empresa a la UPC Manresa. Aquesta ha estat la sisena edició i ha suposat un rècord de participació. S’han inscrit vint i sis empreses i col·legis professionals, a més d’associacions d’estudiantat i altres entitats universitàries.

28/04/2023

En aquesta, que serà la sisena edició del Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa, té rècord de participació, s’han inscrit vint i sis empreses, col·legis professionals i associacions universitàries. Serà una vegada més un punt de trobada entre la Universitat i les empreses del territori amb l’objectiu d'establir vincles de col·laboració entre les diferents parts.

24/04/2023

El Campus de Manresa de la UPC redueix un 27% el consum d’energia durant el 2022, gràcies a les mesures d'estalvi energètic. L'estalvi energètic al conjunt de la UPC arriba al 13%. Durant aquest any s’ha posat en marxa la planta solar fotovoltaica de Manresa, amb 29 kWp de potència, aquesta instal·lació genera un 26% de l’electricitat que consumeix l’edifici.

30/03/2023

La UPC ha posat en marxa durant l’any 2022 cinc noves plantes d’energia solar fotovoltaica a les cobertes d'edificis de Barcelona, Manresa, Terrassa i Vilanova i la Geltrú, que se sumen a les cinc plantes instal·lades anteriorment en diversos campus o centres docents de la Universitat. La Universitat produeix ja més de 687 kWp per a l’autoconsum energètic, la qual cosa, juntament amb les mesures d’estalvi aplicades, ha ajudat a reduir un 13% el consum energètic, especialment a finals del 2022, i també a inicis del 2023.