Notícies TV EPSEM

16/06/2023

Durant aquest curs s’han equipat deu aules amb sistemes de ventilació per evitar les altes temperatures que es van viure a finals de primavera del curs passat. Aquestes s’afegeixen a les vuit que ja tenien algun sistema de climatització. L’any 2021, la sala d’estudis “Búnker” també es va equipar amb un sistema de renovació de l’aire interior, mitjançant la instal·lació d’un recuperador d’energia.

14/06/2023

Una trentena d’alumnes de l’Institut Lluís de Peguera van participar ahir, 13 de juny, en un concurs de terratrèmols que es va dur a terme a la Sala d’Actes de la UPC Manresa.

08/06/2023

Aprèn a construir el teu cotxe dirigit, a programar, a experimentar a través de la química i a conèixer els minerals a través dels sentits. Aquestes són algunes de les activitats que s’ofereixen des del TechLab Manresa de la UPC aquest estiu.

24/05/2023

Maria Dolors Grau Vilalta, professora de l'Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC, ha estat distingida amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2023, en la modalitat de trajectòria docent. Pel que fa al Premi a la iniciativa docent, ha recaigut, 'ex aequo', en el 'Projecte Aplicat d'Enginyeria', presentat per tres professors de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB), i en el projecte 'Toolkit - Com integrar la sostenibilitat en la teva docència', presentat per tres professores de l'Escola de Camins.

11/05/2023

La fira multisectorial de referència a la Catalunya Central se celebrarà els dies 19, 20 i 21 de maig al centre de Manresa amb més de 120 expositors. L’espai TecnoBages amplia metres quadrats i dobla la participació d’empreses, institucions i activitats amb l’objectiu d’apropar la tecnologia a tots els públics, amb formacions, tallers, realitat virtual, simuladors i vols de drons, entre altres.

11/05/2023

Lluís Sanmiquel, cap de la Secció d’Enginyeria Minera de la UPC Manresa i vocal deI Col·legi Oficial Catalunya - Balears Enginyers Tècnics i de Grau en Mines i Energia (COETGME), reflexiona sobre el futur de la mineria a Europa.