XI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació CIDUI 2020+1

En aquesta edició del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació que s'ha celebrat del 29 de juny al 2 de juliol, han participat els professors de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa, M. Dolors Grau, Imma Torra i Jordi Cunill, així com la doctoranda Lorena Mulero. Tots ells han presentat la ponència: Difusió i priorització dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en els joves des de Primària a la Universitat.

La temàtica del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació amb el títol “Més enllà de les competències: nous reptes en la societat digital” ha abordat els reptes presents i futurs de l’educació superior en relació a l’aparició de nous perfils d’estudiants que demanden noves estratègies docents i organitzatives.

La transformació de les estratègies docents i els sistemes universitaris, a partir de la generació de coneixement i de pràctiques innovadores avaluables, ha de permetre a la universitat, com agent social, donar resposta a una nova generació d’estudiants que aprèn d’una manera diferent fruit de l’era digital i els canvis locals i globals en entorns educatius.