Xerrada sobre la reducció d'emissions contaminants

El passat 11 de desembre, Marc Ballabriga va impartir una xerrada sobre noves tecnologies aplicades en el camp de la reducció d'emissions contaminants dirigida als estudiants d'automoció.

La xerrada, anomenada "Benchmarking in the Automotive Industry: Investigation of State of the Art Technologies for Identification of Potential Improvement Areas" estava dirigida als estudiants de Q3 i Q5 del Grau en Enginyeria d'Automoció, però hi podia assistir tothom.

La va impartir Marc Ballabriga, graduat en Enginyeria Mecànica per la UPC Manresa. El Marc va fer el seu TFG "Investigation of particulate emissions from a downsized Otto-cycle engine on a test bench" a l'Universitat TU Darmstadt i actualment és Powertrain Engineer a l’empresa Applus+ IDIADA a Santa Oliva (El Vendrell).

Les normes Euro 6 sobre reducció d'emissions contaminants, cada vegada més restrictives, obliguen a les empreses a crear noves tecnologies aplicades en aquest camp. Applus+ IDIADA és una empresa d'enginyeria, amb més de 25 anys de trajectòria, que ha apostat per la innovació en aquest aspecte.