Xerrada sobre intel·ligència artificial i ciberseguretat a la UPC Manresa

El 19 d’octubre, Alejandro Guerra, alumni del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC i expert en intel·ligència artificial i ciberseguretat, va explicar aspectes bàsics sobre aquestes àrees d’estudi que ha treballat en la seva tesi doctoral.

L'Alejandro, va estudiar el grau a Manresa i va anar d'Erasmus a Estònia, a la TAlTech - Tallinn University of Technology. Allà també hi va fer el màster CyberSecurity Master's Degree - Specialization in Digital Forensics, IT and Computer Science i després hi va fer un doctorat. Recentment ha presentat la seva tesi doctoral, on ha continuat treballar amb temes de ciberseguretat i intel·ligència artificial.

A la xerrada, que estava dirigida a l’estudiantat i professorat del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC, també s’hi va convidar a tot el personal de la universitat.