Xerrada SEAT

La exalumna de la UPC Manresa i enginyera Raquel Montaner, SETLeader del CENTRE TÈCNIC de l'empresa SEAT , va impartir, el passat dimarts, una xerrada sobre la seva feina a SEAT i la integració dels recents titulats al món laboral de l'automoció, basant-se en la seva pròpia experiència.

La xerrada estava dirigida principalment als estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció, però oberta a tothom que hi volgués assistir i va haver-hi una nombrosa assistència.

Després de la conferència, els estudiants van poder preguntar a la Sra. Montaner dubtes que tenien relacionats amb el món laboral de l'automoció i la transició dels recent titulats a una multinacional.

Es va insistir molt en la importància dels idiomes, dels quals l’anglès és imprescindible i qualsevol altre ja es considera necessari. Treball en equip i comunicació eficaç també tenen una importància rellevant en el desenvolupament òptim de les tasques habituals d'un graduat i són molt valorades a les empreses.