Xerrada per part d'una emprenedora als estudiants de l'enginyeria de sistemes TIC

Dins l'assignatura de Tecnologies Complementàries 1 del grau TIC s'ha convidat la Mercè Torras per fer una xerrada sobre l'emprenedoria, contemplant la perspectiva de gènere.

A l'assignatura es treballa, entre altres, la competència genèrica d'emprenedoria, i no hi ha millor manera per aprendre que convidant un emprenedor i conèixer de primera mà la seva experiència. Aquesta vegada, a més, hem volgut convidar una dona, ja que el grau TIC participa al projecte Inclusió de la perspectiva de gènere a la docència, i es necessiten referents femenins.

La Mercè és advocada i co-fundadora de l'empreses Roqueta Torras i e-dret. És una empresa innovadora que s'ha especialitzat en la vessant legal de la tecnologia, i en la protecció de la privacitat i la legalitat online. Ella també pertany a l'associació DEIM (Dones Emprenedores i Innovadores de Manresa).

La Mercè ens ha fet una interessant i participativa xerrada per apropar-nos una mica més a l'emprenedoria. Després de veure diferents tipus d'empreses, ens ha explicat el seu decàleg de consells pel qui vulgui emprendre, i també ha fet participar els estudiants per veure qui té habilitats per ser emprenedor.

Les explicacions de la Mercè han estat molt profitoses pels estudiants. Ha aportat uns coneixements i experiències que difícilment es podrien assolir en una classe teòrica. Agraïm a la Mercè la seva col·laboració.