Visita estudiants a les empreses Aircatglobal i Mapro

Durant el mes de maig els estudiants del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC van visitar les empreses Aircatglobal i Mapro.

Dins l'assignatura del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC, els estudiants van poder visitar dues empreses. El dia 15 de maig van visitar la seu a Castellgalí del grup aeronàutic Aircatglobal. En aquesta seu, van poder visitar Aircatsim, que fan simuladors de vol i Aircatdrone, que distribueixen drones i també en formen els seus pilots.

El dia 18 de maig, van visitar l'empresa Mapro. Aquesta es dedica al disseny i fabricació d'equips de test i línies de muntatge pels fabricants de components pel sector automoció i altres sectors.

Les dues visites van ser molt interessants i també la xerrada que ens van venir a fer el mes de març l'empresa Maccion, que es dedica a l'emergent sector de la indústria 4.0, a afegir intel∙ligència processos industrials.