Visita al Circuit de Barcelona - Catalunya

El passat 9 de març, els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció van visitar el Circuit de Barcelona - Catalunya.

En els seus 25 anys de vida, el Circuit de Barcelona - Catalunya s’ha posicionat com un dels millors circuits permanents. La temporada de curses del circuit comprèn campionats internacionals com el Gran Premi d’Espanya de F1, el Gran Premi de Catalunya de MotoGP, el Campionat del Món FIA de Rallycross  i altres importants competicions de motor.

Com a part de la seva formació acadèmica, els estudiants van visitar les instal·lacions del Circuit de Barcelona - Catalunya on van poder conèixer l'interior del circuit durant uns entrenaments. En arribar, els van rebre i els van facilitar els passis per accedir al circuit i uns passis especials per accedir al Paddock i els van fer una petita explicació de les zones del circuit a les que tindrien accés (la tribuna VIP, la terrassa, la zona comercial,... ). Després d'això, es van organitzar grups per visitar el Paddock i en paral·lel cadascú va anar a visitar lliurement el que més els va interessar. Alguns alumnes de seguida varen anar a seure a les graderies per veure els entrenaments, mentre que d'altres es van quedar a prop de la passarel∙la superior del Paddock, a l'espera de veure algun pilot i de poder‐li fer alguna fotografia.