Visita a Sistach, SA

El passat 29 d’abril un grup d’alumnes del Màster en Enginyeria de Mines, acompanyats pel professor de l’assignatura de Modelització en Voladures, Sr. Eduard Camara, van assistir a la visita del dipòsit d’explosius i pirotècnia que l’empresa Sistach, SA té al municipi de Cercs.

Sistach, SA és un Operador Logístic d'Alta Seguretat fundat l'any 1929, especialitzat en Matèries Perilloses Explosives de la Classe 1.

Durant la visita els alumnes van poder observar tota la gamma de productes emmagatzemats en els polvorins (diversos tipus d’explosius i detonadors, pólvores, cartutxeria, etc)  així com les estrictes condicions  de seguretat que reuneixen les instal·lacions d’aquest tipus. La visita va ser guiada pel CEO de l’empresa, Sr. Joan Sistach Soler, a qui volem agrair totes les atencions rebudes.