Visita a SEAT

El passat dimecres 24 d'abril els alumnes del Grau en Automoció van dur a terme una visita a les instal·lacions de l'empresa SEAT ubicades a Martorell.

La visita va estar dividida en dues activitats. La primera d'elles va consistir en una passejada per les instal·lacions de confecció i ensamblat dels elements de xapa dels vehicles que es fabriquen en aquest moment a Martorell. Aquí els alumnes van poder veure en primera persona com d’automatitzat és tot aquest procés i com són d'importants les tasques d'enginyeria a l'hora de planificar unes instal·lacions d'aquest tipus.

Seguidament, a la segona activitat, alguns empleats de SEAT van explicar als alumnes les seves experiències professionals a dins de l'empresa, així com van fer una repassada al procés de desenvolupament d'un nou vehicle i al seu lifecycle, i la importància de la figura de l'enginyer en tot això.

La visita ha permès a aquests futurs enginyers en automoció veure algunes de les aplicacions pràctiques de tot allò que estan aprenent i treballant a l'escola, així com també veure un entorn laboral real similar al que es trobaran en completar els seus estudis.