Visita a SEAT

El passat 12 de febrer, els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció van visitar la planta de SEAT a Martorell dins el programa Conoce SEAT.

Com a part de la seva formació acadèmica, els estudiants van visitar les instal·lacions de SEAT, on treballen 14.000 persones i es fabriquen 2.250 cotxes cada dia. Una ciutat en marxa les 24 hores del dia que ocupa una extensió equivalent a 400 camps de futbol.

Se'ls va mostrar els tallers de planxisteria i la línia d’assemblatge, una de les parts més automatitzada de la fàbrica on més de 2.000 robots s'encarreguen de muntar i soldar gran part dels vehicles.

També van assistir a una conferència on alguns treballadors de SEAT, molts d'ells enginyers formats a la UPC, van explicar com funciona la factoria, els diferents llocs de treball en una empresa com SEAT i les diferents tasques que pot realitzar un enginyer dins d'aquesta, i la possibilitat de seguir formant-se i canviar de departament segons els interessos dels treballadors.

Va ser una jornada molt enriquidora on els futurs enginyers van aprendre sobre les sortides professionals i de creixement que tenen els seus estudis en una empresa com SEAT i de com funciona una gran fàbrica com aquesta.