Visita a l'estació depuradora d'aigües residuals de Manresa

El passat 21 de gener, els estudiants d'últim any del Grau en Enginyeria Química van visitar l'estació depuradora d'aigües residuals de Manresa.

Els professors del Grau en Enginyeria Química, Montse Solé i Antonio David Dorado, van acompanyar als estudiants en una sortida on els van explicar les diferents etapes de tractament de l’aigua residual des de arriba al col·lector fins que es depura abans d’abocar al riu.

L'estació depuradora d'aigües residuals de Manresa és una planta molt complerta, ja que inclou des del tractament de les aigües amb eliminació de diversos nutrients, la gestió dels llots generats en el procés biològic i el condicionament del biogàs per ser aprofitat. Aquest tractament del biogàs es dur a terme amb biotecnologia dissenyada a la UPC Manresa.