Visita a Gates PT Spain

Els alumnes de Q7 del Grau en Enginyeria Química de la UPC Manresa van visitar, a principis de novembre, el centre de producció que té a Balsareny.

Gates PT Spain és la seu a Espanya de l'empresa, amb presència internacional, especialitzada en fabricar solucions per sistemes hidràulics i de transmisió de potència específics per aplicacions .

La visita va consistir  per una banda en una formació en prevenció de riscos laborals i la seva aplicació a la planta de producció, i per l'altre en el coneixement del tractament de les aigües de la mateixa empresa, la sala de calderes i els sistemes d'aprofitament d'energia.

Una visita enriquidora per l'estudiantat amb la que es va complementar la seva formació.