Visita a DENSO i donació microscopi

El passat 21 de març els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció van visitar la planta de DENSO a Sant Fruitós de Bages.

DENSO, una de les empreses internacionals líders en el sector de l'automoció té una planta a Sant Fruitós de Bages on hi treballen quasi 700 persiones. A Espanya, DENSO produeix sistemes i components electrònics, de informació i seguretat, d'arrencada i tèrmics.

Els estudiants van ser rebruts pel Sr. Alfonso Menor, HR & INf. Systems DIrector de DENSO Barcelona, i el Sr. Josep Estrada, General Manager Production de DENSO Barcelona. Els van fer una presentació de la companyia en la que els van explicar el funcionament d'aquesta.

Posteriorment, van poder visitar la planta de DENSO i, per acabar, el Sr. Josep Manel Giménez, President de DENSO Barcelona, va finalitzar la visita amb una xerrada en la que va donar consells professionals als estudiants.

Donació microscopi

La mateixa setmana, Rosa Argelaguet, directora de la UPC Manresa, i Xavier Gamisans, sotsdirector de Recerca i Innovació, van anar a buscar un microscopi que l'empresa ha donat a la universitat.

El microscopi de mesura, model MF1020 del fabricant Mitutoyo, permet realitzar mesures amb molta precisió sobre els eixos de coordenades X i Y de les mostres a observar. Serà de gran utilitat per tal de realitzar tasques de verificació, control de qualitat i reparació de les plaques de circuit imprès i dispositius electrònics que es desenvolupen en la nostra escola.