UPC Manresa impulsa el talent en enginyeria química en una nova edició del programa TEQxC2

El programa TEQxC2 té com a objectiu donar a conèixer la professió d'enginyer/a químic/a mitjançant la realització de pràctiques al laboratori i la participació en seminaris impartits per professionals externs, investigadors i professorat de l’Escola.

UPC Manresa acull, per segon any consecutiu, el Programa Premium de Talent d’Enginyeria Química per a la Catalunya Central (TEQxC2). L’activitat tindrà dues sessions: els 5 i 6 de febrer, adreçada a estudiants de segon de batxillerat, i el 25 i 26 de juny, per a estudiants de primer de batxillerat.

Adreçat a estudiants de batxillerat de la Catalunya Central, aquest any ha comptat amb la participació d'estudiants de cinc centres de Solsona, Calaf, Martorell, Manresa i Bagà en les sessions que han tingut lloc el 5 i 6 de febrer de 16 h a 19 h de la tarda. Les jornades incloïen pràctiques als laboratoris i conferències per donar a conèixer la professió i el dia a dia les enginyeres i els enginyers químics.