Última jornada de portes obertes a la UPC Manresa

Amb la jornada de portes obertes que ha tingut lloc dimarts, 21 de juny, culmina el cicle de portes obertes de la UPC Manresa programat per al curs 2021-22 amb la finalitat de donar a conèixer l'oferta formativa de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) a tots els estudiants que accediran a la Universitat a partir del proper setembre.

Per facilitar l'assistència del  futur estudiantat des de qualsevol lloc de la geografia de Catalunya i de la resta d'Espanya, la jornada s'ha dut a terme telemàticament des de les quatre de la tarda. Els estudiants, prèvia inscripció i mitjançant videoconferències, han accedit a una sessió general on ha assistit tothom i se'ls ha explicat els trets generals de l'Escola i el funcionament de les portes obertes.

Després s’han obert les videoconferències programades per a cada grau a totes les persones inscrites, que podien entrar a les que volguessin segons els seus interessos. En aquestes trobades virtuals, professorat, estudiantat i membres de les associacions d’estudiants han presentat el centre docent i cadascun dels sis graus que es poden cursar.

Aquestes sessions informatives virtuals han permès al futur estudiantat conèixer els estudis i resoldre dubtes sobre els graus o màsters que els interessen i les seves sortides professionals, així com informació complementària sobre la vida universitària, la mobilitat internacional o les pràctiques a l’empresa.

Aquesta ha estat la cinquena jornada de portes obertes de la UPC Manresa i s’hi han inscrit 50 persones. A les anteriors, que es va fer el 16 de febrer, 31 de març, 30 d’abril i 14 de maig s’hi van inscriure un total de 500 persones. Com ja es va fer en les jornades del curs anterior, les sessions es realitzen en grups reduïts per poder donar una millor atenció als participants.

Queda encara pendent una sessió informativa per als màsters, prevista per al 20 de juliol, i amb inscripcions obertes a https://www.epsem.upc.edu/ca/si-masters

Estudis de la UPC Manresa

L’EPSEM, el centre docent de la UPC a Manresa, ofereix els estudis de grau en Enginyeria dels Recursos Minerals i el seu Reciclatge, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Enginyeria Mecànica, Enginyeria Química, Enginyeria de Sistemes TIC i Enginyeria d'Automoció, així com els màsters universitaris en Enginyeria dels Recursos Naturals i en Enginyeria de Mines.

També ofereix el postgrau en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials i el programa de doctorat en Recursos Naturals i Medi Ambient.