Última Jornada de Portes Obertes

La UPC Manresa ha finalitzat les Jornades de Portes Obertes d’aquest curs amb una última jornada, el 18 de juny, a la que van assistir unes 60 persones. En total s'ha arribat a més de 600 persones amb les jornades d'aquest any.

Els estudiants interessats en la oferta formativa de la UPC Manresa van venir a conèixer l’escola durant la jornada de portes obertes d’aquest dimarts. Tots van assistir a una sessió de benvinguda on se’ls va donar informació general del centre i després se’ls va ensenyar les instal·lacions i se’ls va informar de manera més personalitzada de tots els graus i màsters que s’imparteixen a l’escola.

Com a novetat, aquest any s’ha optat per organitzar més jornades de portes obertes amb l’objectiu de fer jornades amb grups més reduïts que l’any anterior, i així poder donar una millor atenció als assistents. La d’avui ha sigut la quarta i última jornada, a les anteriors ja van venir unes 550 persones.

Cada grup d’estudiants va poder passar pels diferents espais destinats a cada grau: tallers, aules, laboratoris, museu,… on responsables dels graus i màsters i estudiants d’aquests els donaven informació específica dels graus i els resolia tots els dubtes que plantegessin.

La jornada va comptar amb la implicació transversal dels membres de la UPC Manresa. Estudiants, professors i personal d’administració i serveis van acompanyar els visitants i van donat una visió del centre des de l’òptica de la seva posició en el centre educatiu.